Diputada/Diputat responsable:
El Servei d'Informàtica és l'encarregat del suport tecnològic als ajuntaments de la província. Desenvolupa i implanta el Pla Modernitza. És el responsable del funcionament dels equips, programes i aplicacions informàtiques de la Diputació.
L’àrea està composta pels serveis d’Informàtica i Telecomunicacions.
Dóna suport tecnològic tant a la Diputació com als ajuntaments.
Presta els serveis de: Suport a usuaris; Instal·lació d’equips i programes; Connexió i manteniment de xarxes de telecomunicacions; Disseny i desenvolupament d’aplicacions informàtiques; Consultoria tecnològica; Suport tecnològic a ajuntaments.
Desenvolupa el Pla Modernitza als ajuntaments com a eina per a la implantació d’una administració electrònica eficient i que s’ha establit en diferents accions:
– Acció 1: Ajuntaments en el Núvol.
– Acció 2: Programari municipal.
– Acció 3: Acords per a llicències.
– Acció 4: Administració electrònica.
– Acció 5: Portals web municipals.
– Acció 6: Signatura digital i Segell d’òrgan.
– Acció 7: Gestió Patrimonial.
Notícies
La Diputación acerca a la ciudadanía los riesgos del mundo digital con charlas, talleres y juegos online
La Diputación de Alicante lidera la implantación de medidas ciberseguridad en la Comunitat Valenciana
La Diputación de Alicante presenta en el Mobile su proyecto de mejora de los servicios digitales en la provincia
Publicacions
Agenda Digital i Innovació
LA NUEVA GENERACIÓN DE FONDOS EUROPEOS
Agenda Digital i Innovació
PREPARACIÓN Y GESTIÓN DE PROYECTOS EUROPEOS
Agenda Digital i Innovació