Diputada/Diputat responsable:
El Servei d'Informàtica és l'encarregat del suport tecnològic als ajuntaments de la província. Desenvolupa i implanta el Pla Modernitza. És el responsable del funcionament dels equips, programes i aplicacions informàtiques de la Diputació.
L’àrea està composta pels serveis d’Informàtica i Telecomunicacions.
Dóna suport tecnològic tant a la Diputació com als ajuntaments.
Presta els serveis de: Suport a usuaris; Instal·lació d’equips i programes; Connexió i manteniment de xarxes de telecomunicacions; Disseny i desenvolupament d’aplicacions informàtiques; Consultoria tecnològica; Suport tecnològic a ajuntaments.
Desenvolupa el Pla Modernitza als ajuntaments com a eina per a la implantació d’una administració electrònica eficient i que s’ha establit en diferents accions:
– Acció 1: Ajuntaments en el Núvol.
– Acció 2: Programari municipal.
– Acció 3: Acords per a llicències.
– Acció 4: Administració electrònica.
– Acció 5: Portals web municipals.
– Acció 6: Signatura digital i Segell d’òrgan.
– Acció 7: Gestió Patrimonial.
Notícies
La Diputación une a universidades y empresas y ofrece su apoyo a la Generalitat para que Alicante sea sede de la Agencia de Inteligencia Artificial
Más de 80 municipios de la provincia se suman al plan de la Diputación para activar el comercio en entornos rurales
La Diputación destina más de dos millones de euros para mejorar la ciberseguridad en 115 ayuntamientos
La Diputación activa un plan para que los municipios pequeños reactiven su comercio
Publicacions
Agenda Digital i Innovació
LA NUEVA GENERACIÓN DE FONDOS EUROPEOS
Agenda Digital i Innovació
PREPARACIÓN Y GESTIÓN DE PROYECTOS EUROPEOS
Agenda Digital i Innovació