Diputada/Diputat responsable:
El Servei d'Informàtica és l'encarregat del suport tecnològic als ajuntaments de la província. Desenvolupa i implanta el Pla Modernitza. És el responsable del funcionament dels equips, programes i aplicacions informàtiques de la Diputació.
L’àrea està composta pels serveis d’Informàtica i Telecomunicacions.
Dóna suport tecnològic tant a la Diputació com als ajuntaments.
Presta els serveis de: Suport a usuaris; Instal·lació d’equips i programes; Connexió i manteniment de xarxes de telecomunicacions; Disseny i desenvolupament d’aplicacions informàtiques; Consultoria tecnològica; Suport tecnològic a ajuntaments.
Desenvolupa el Pla Modernitza als ajuntaments com a eina per a la implantació d’una administració electrònica eficient i que s’ha establit en diferents accions:
– Acció 1: Ajuntaments en el Núvol.
– Acció 2: Programari municipal.
– Acció 3: Acords per a llicències.
– Acció 4: Administració electrònica.
– Acció 5: Portals web municipals.
– Acció 6: Signatura digital i Segell d’òrgan.
– Acció 7: Gestió Patrimonial.
Notícies
La Diputación de Alicante habilita en su web un asistente virtual para resolver dudas y consultas sobre el COVID-19
Publicacions
Agenda Digital i Innovació
LA NUEVA GENERACIÓN DE FONDOS EUROPEOS
Agenda Digital i Innovació
PREPARACIÓN Y GESTIÓN DE PROYECTOS EUROPEOS
Agenda Digital i Innovació