Diputada/Diputat responsable:
El Servei d'Informàtica és l'encarregat del suport tecnològic als ajuntaments de la província. Desenvolupa i implanta el Pla Modernitza. És el responsable del funcionament dels equips, programes i aplicacions informàtiques de la Diputació.
L’àrea està composta pels serveis d’Informàtica i Telecomunicacions.
Dóna suport tecnològic tant a la Diputació com als ajuntaments.
Presta els serveis de: Suport a usuaris; Instal·lació d’equips i programes; Connexió i manteniment de xarxes de telecomunicacions; Disseny i desenvolupament d’aplicacions informàtiques; Consultoria tecnològica; Suport tecnològic a ajuntaments.
Desenvolupa el Pla Modernitza als ajuntaments com a eina per a la implantació d’una administració electrònica eficient i que s’ha establit en diferents accions:
– Acció 1: Ajuntaments en el Núvol.
– Acció 2: Programari municipal.
– Acció 3: Acords per a llicències.
– Acció 4: Administració electrònica.
– Acció 5: Portals web municipals.
– Acció 6: Signatura digital i Segell d’òrgan.
– Acció 7: Gestió Patrimonial.
Notícies
La Diputación entrega la primera remesa de equipos para mejorar la ciberseguridad de los ayuntamientos
Mazón valora la unión en la defensa de Alicante para acoger la Agencia de Inteligencia Artificial y la reclama para el resto de necesidades de la provincia
Mazón resalta la apuesta de Alicante por la digitalización y el talento en la inauguración del foro de directivos Opendir
La Diputación conmemora la figura del insigne economista alicantino Germán Bernácer
Publicacions
Agenda Digital i Innovació
ESTUDIO IMPACTO ECONOMICO DE LOS FONDOS EUROPEOS EN LA PROVINCIA DE ALICANTE. Noviembre 2021
Agenda Digital i Innovació